Sunday, August 30, 2009

خاك بر سر اين استكبارت جهاني


:سخنرانی رییس جمهوری به مناسبت هفته دولت

من دو خواسته از مسوولان دارم . با کسانی که در لباس دوست دست به اقدامات غیر انسانی زدند بدون گذشت و قاطع برخورد شود

باید با سران اصلی ماجرا برخورد جدی شود

دراینجا می خواهم ازنمایندگان خواهشی کنم وآن این است که به دوست وبرادرخوداعتماد کنند،کارامدی را به رییس جمهوربسپارند

ان شاء الله با رای قاطع به همه وزرا اجازه دهید یک دولت منسجم و خدمتگزار سرکاربیاید و دربرابرمستکبران بایستد

من همین جا ازحضور کلیه انسانهای روی زمین و کرات دیگر از ته اعماق وجودم کمال عذرخواهی را خواهان هستم . من در اینجا با تمام وجود اعتراف می کنم که در اشتباه بودم.، تا به حال من فکر می کردم که رییس جمهور فقط رییس قوه مجریه است . خاک برسر این استکبارات جهانی !با این سخنان تازه شیرفهم شدم که رییس جمهور نه فقط رییس قوه مجریه بلکه مسوولیت دو قوه دیگر نیز بردوشش است. بازم خاک و تف و اوف بر سر این استکبارات جهانی.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete