Friday, September 11, 2009

سی سال و اندی

آقا ! چند روز پیش یکی از ما ( یعنی خودم ) پرسید چند سالتونه؟ ما هم گفتیم ( یعنی خودم گفتم ) : سی سال و اندی!
طرف یهویی گفت : خاک بر اون سر استکبارات جهانیت بکنن . خاک بر اون دل بی سوز و گدازت . تو هم اونور آبی شدی ، اندی کیه ؟ بدبخت ! بیچاره ! معتاد ! نجسی می خوری ؟ می ری دنبال کارای خاک تو سری ؟ چند دفعه بهت گفتم این لباس های بدن نما رو نپوش ! سبز می پوشی ؟ می ری تو خیابونا شعار میدی! می نویسی ! وبلاگ راه می اندازی! نرم راه می ری!
بعد از چند لحظه دوباره پرسید : چند سالته ؟
منم این بار با صلابت تمام و با یک حالتی که مشت محکمی باشد که به همه جای استکبارات جهانی بخورد ، گفتم : سی و سه سال و سیصد و پنجاه و پنج روز و دو ساعت و چهل و پنج دقیقه و سی و یک ثانیه

3 comments:

  1. دراين روز هاكه كمترچيزي لبخندبه لب مي آورد بازهم به تو كه لبخندي به لب نشاندي

    ReplyDelete
  2. با نرم راه رفتن موافقم : رهرو ان است که اهسته و پیوسته رود

    ReplyDelete